Τρίτη 19 Ιουνίου 2012

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ ΜΗΝΥΜΑ


Christos Kolias 19 Ιουνίου 9:46 π.μ.
Οι εκλογές τελείωσαν, ο αγώνας αρχίζει.
Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τους συναγωνιστές μου ,όχι μόνο από τη Θεσσαλονίκη αλλά από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό, τους δεκάδες

εθελοντές που καθημερινά προσέφεραν το χρόνο τους με ενθουσιασμό και δύναμη , τους νέους και τις νέες της νεολαίας μας που θα αποτελέσουν τους

πυρήνες του κινήματος. Θέλω να εκφράσω την εκτίμηση μου στους υποψηφίους και στούς βουλευτές που για τρείς μήνες αγωνιστήκαμε ο καθένας από

τον τομέα του για να προσεγγύσουμε και να ενημερώσουμε τον κόσμο για το πρόγραμμα του κινήματος. Θέλω να ευχαριστήσω ιδιαίτερα την οικογένεια

μου που στάθηκε δίπλα μου σε όλη τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου ενθαρρύνοντας με σε όλες τις ενέργειες μου.Τελευταίους άφησα "τα

αδέρφια μου" (έτσι τους θεωρώ), την ομάδα που ξεκινήσαμε πριν τρεις μήνες, πιστέψαμε στα ιδανικά του κινήματος και στον Πάνο Καμμένο και

καταφέραμε , έστω και με δημιουργικές διαφωνίες μερικές φορές, να φτάσουμε στο τέρμα του εκλογικού αγώνα.Ε'ιμαι υπερήφανος για το "παιδί μας" το

Πολιτικό Γραφείο των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ της Θεσσαλονίκης. Ο αγώνας μας δεν τελείωσε. ..Μόλις άρχισε !!!! Θα είμαι εδώ για να συνεχίσουμε

δυναμικά όλοι μαζί για την τελική δικαίωση την απελευθέρωση της Πατρίδας μας.
Σας ευχαριστώ όλους από καρδιάς !!! Ο θεός μαζί μας !!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ShareThis