Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2013

ΣΗΜΕΙΑ ΟΜΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗΣ ΤΟΜΕΑ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ, ΒΟΥΛΕΥΤΟΥ Β’ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΣ ΞΟΥΛΙΔΟΥ ΕΠΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ «ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»



Η Βουλευτής Β' Θεσσαλονίκης των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Σταυρούλα Ξουλίδου, στη συζήτηση που έγινε σχετικά με το Σχέδιο Νόμου του Υπουργείου Παιδείας είπε μεταξύ άλλων τα εξής:
«Με μεγάλη μας έκπληξη διαβάσαμε το πρώτο προεδρικό διάταγμα της νέας χρονιάς που αναφέρεται στον «καθορισμό βαθμίδων επαγγελματικών προσόντων των ψυκτικών», να υπογράφεται στο Βερολίνο στις 7 Ιανουαρίου 2013 από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και τρεις υπουργούς, μέσα στους οποίους συμπεριλαμβάνεστε.



Καλά ξεκίνησε η χρονιά μας! Δε συμφωνείτε;

Γιατί τόση βιασύνη να υπογραφεί το εν λόγω προεδρικό διάταγμα στο «Βερολίνο» κι όχι στην Αθήνα δεδομένου ότι η πράξη αυτή δημιουργεί προκλητικούς συνειρμούς με την υποταγή της Ελλάδας στην κατακτητική πολιτική της Γερμανίας;



Ή μήπως ήταν το πρωτοχρονιάτικο δώρο της συγκυβέρνησης στον Ελληνικό Πολιτισμό;



Κι επειδή το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ είναι ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ: Σας ερωτώ ΠΟΙΟΣ είναι ρόλος του κράτους, «Ποιος νομοθετεί, ποιος προτείνει τους νόμους και φυσικά χωρίς διαπραγματεύσεις και χωρίς «παζάρια» κάτω από το τραπέζι;»



Θα μου επιτρέψετε να κάνω μια ιστορική αναδρομή σε ένα φλέγον θέμα που αφορά το υπουργείο Παιδείας κι ερχόμαστε σήμερα να το επιλύσουμε.



Μειονοτικά δημοτικά σχολεία, μειονοτικά ιδιωτικά γυμνάσια και λύκεια με καθηγητές από Τουρκία και πάντοτε υπό τουρκική διεύθυνση! Την οριστική πέτρα στο στρεβλό οικοδόμημα έβαλε ο Γιώργος Παπανδρέου που ως υπουργός Παιδείας αποφάσισε την ειδική πριμοδότηση των μουσουλμάνων μαθητών προκειμένου να εισαχθούν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Το πρόβλημα των μουσουλμανόπαιδων ήταν η πολυγλωσσία, γιατί οι περισσότεροι μουσουλμάνοι είναι Πομάκοι και μιλούσαν τρεις γλώσσες: την μητρική πομακική, την τουρκική και την ελληνική. Η ελληνική κυβέρνηση αποφάσισε να δημιουργήσει ειδικά καλοπληρωμένα ερευνητικά προγράμματα. Τότε εμφανίζεται η κυρία Δραγώνα, η οποία απεφάνθη πως η εκπαίδευση πρέπει να γίνεται σε δύο γλώσσες ελληνικά και τουρκικά, εξαφανίζοντας κυριολεκτικά από τον γλωσσολογικό χάρτη την πομακική γλώσσα και παραδίδοντας ουσιαστικά τους Πομάκους στην αγκαλιά της Άγκυρας. Το πρωτοφανές αυτό γεγονός συνέβη στο τέλος του 2010 και θεωρείται μοναδικό στην παγκόσμια κοινότητα, αφού ένα Υπουργείο Παιδείας αποφασίζει να εξαλείψει την ιστορία, τον πολιτισμό, τη γενικότερη κουλτούρα και τη γλώσσα μιας πληθυσμιακής ομάδας. Και το κριτήριο της ανώμαλης αυτής συγχώνευσης ήταν το θρήσκευμα, που ενώ αποτελεί ευαίσθητο, μη προς δημοσιοποίηση προσωπικό δεδομένο, γίνεται ισοπεδωτικό εθνολογικά κριτήριο.



Και αναφέρομαι στην προσθήκη που κατατέθηκε για τον διορισμό από το Υπουργείο Παιδείας των ιεροδιδάσκαλων στην Θράκη κι όχι από το τουρκικό προξενείο της Κομοτηνής. Πείτε μας πώς εννοείτε την αρχή της ισονομίας, όταν δεν διορίζετε αναλογικά ιερείς και θεολόγους στην ευπαθή περιοχή της Θράκης; Γιατί άραγε ενώ υπάρχουν 130 οργανικά κενά θεολόγων καθηγητών δεν διορίσατε ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ ΜΟΝΙΜΟ ή ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ, ακόμη και σε δυσπρόσιτα μέρη όπως αυτό της ΘΡΑΚΗΣ;



Όπου υπάρχει κενό και όταν αποφεύγουμε να τοποθετηθούμε εμείς ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ και όταν υπάρχουν παρεμβάσεις που έχουν να κάνουν με υποτιθέμενες συνέπειες σε ψήφο - και το λέω αυτό γιατί έτσι είναι- τότε πραγματικά νομίζω ότι χάνουμε την ουσία και χάνουμε κάθε μέτρο το οποίο αργότερα το πληρώνουμε και το πληρώνουν και τα παιδιά μας.»

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ShareThis